Skip to main content

选择/放弃

人的一生就像一条长河
停滞不前的唯一结果是被庸长的的生活暗浪淹没
只有不断的否定过去
才能面对新的挑战
而每一次的选择与放弃
是为了实现梦想
也是为了得到更多的喝彩
我希望我能对我的人生有所交代
也希望我的选择 我的放弃 都是对我人生好

每个人的心 都是肉做的
每个选择或放弃的决定
都不要伤害到身边每一个人
因为 他们受伤害 我 会心疼

Comments

  1. Sometimes, you just need to distance yourself from people.

    If they care, they'll notice.

    If they don't, you know where you stand.

    stay happy :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huiyin, thanks for the comment.
      You really understand what I have written.
      ya. exactly what you mentioned.
      clever girl :)

      Delete

Post a Comment